justindbiebernovell

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

It Can´t Be True-Kapitel 16

Av Josefine Gustavsson - 31 maj 2011 17:54

                    It Can´t Be true-Kapitel 16


Förra kapitlet

Har åkt till basketplanen med Ryan,Chaz och Christian.Hoppas att det är okej? Har mobilen med du/ni vill någonting.

Puss!                           

 Justin spelar basket<3

     


Vi var helt ensamna på planen.Vilket var skönt.Inga skrikande fans som ville ha autografer.Visst,jag älskar mina fans men ibland är det skönt att kunna hänga med mina vänner utan att bli störd hela tiden.Ryan blockade fram en bra basketboll och chaz valde lag:

-Blir det bra om du får vara med Ryan justin?

-Jag kan nog klara mig.svarade jag och blinkade åt Ryan.

Han blinkade tillbaka och började springa med bollen.Eftersom ingen var beredd så satte han bollen mitt i mål och ropade:

-Yes! Ett noll till oss!

Chaz muttrade surt tillbaka:

-Det här ska du få för Butler.

Matchen höll på i ungefär 2 timmar och vi vann med 32-29.

-Vem var det som sa att det bara var början?frågade Ryan retfullt.Han älskade att retas efter han har vunnit i någont.


Chaz blev mer sur och började springa efter Ryan i snabba steg.Men Ryan hade ett försprång på säkert 15 meter så han hann iväg.Jag och Christian började genast skratta.De var bara för roliga.

-När ska vi börja bete oss som dem?frågade Chris lekfullt.

-Vi kan börja precis när du vill.svarade jag med ett flin på läpparna och hoppade in i bilen.Efer några minuter kom Chaz och Ryan in i bilen.Chaz såg inte glad ut alls,men däremot Ryan.Han flinade med hela ansiktet.

-Du är för sölig.klagade han.

-Säg inget till andra när du själv inte är perfekt.muttrade chaz sur och satte sig bredvid Chris i baksätet.


                      Frida´s perspektiv

Jag satt på bryggan och kollade ut över sjön.Den var alldeles spegelblank.Mina händer skakade fast jag visste inte varför.Jag lät blicken glida över sjön och ryste.Först visste jag inte varför men när jag ännu en gång lät blicken glida över sjön såg jag det.På andra sidan sjön satt det en pojke.Han hade tårar över hela anskitet och tittade på mig med iskall blick.Min blick fastnade i hans och jag såg ett stort svar hål i hans ögon.De var alldeles svart.Plötsligt sträckte han ut handen,som om han ville att jag skulle ta tag i den.Men istället kände jag en smärtfull kraft som for genom hela min kropp.Allt blev svart och jag ropade  på hjälp.Men pojken satt inte kvar och ingen hörde mig.......


Jag satte mig upp med ett ryck och skakade så häftigt att jag  var tvungen att ta 10 djupa andetag för att jag skulle börja andas normalt igen.Jag kollade på klockan och såg att den var halv 7 på morgonen.Jag la mig försiktigt ner i sängen och hoppades på att kunna somna igen .Men efter att jag hade rullat runt i sängen i säkert en halv timme Konstaterade jag att det inte var någon idé.jag kunde inte släppa det.Pojkens svarta ögon,smärtan,den vackra sjön och alla tårar.Jag klev ur sängen och började rota fram rena underkläner,nya jeans och ett linne.Jag tog tag i mobilen och hoppade in i duchen.Det tog ungefär en kvart att duscha så klockan var kvart över 7 när jag var klar.Jag bestämmde mig för att det var för tidigt för att äta

 frukost så jag satte mig vid min laptop och loggade in på internet.Men när jag höll på att kolla på bilderna på dem senaste nyheterna var jag tvungen att hålla för munnen för att inte skrika.För på bilden var den var det en pojke med svart ögon....Och på övertexten stod det:

                           Spårlöst Försvunnen


Hoppas att ni gillade kapitlet! Ville att det skulle bli lite mer spännande.Och förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg på typ hela helgen men jag hann inte.För i söndags fyllde min underabara syster 14 år och igår hade vi som läxa att vi skulle kunna alla 35 länder plus huvudstädet i Europa! Så jag hade fult upp med att öva på dem.Men hoppas att ni har haft det bra och att ni blev nöjda med kapitlet! Komentera gärna som vanligt om vad ni tycker om novellen.<3 Puss!

 
 
Ingen bild

Bella

31 maj 2011 19:21

Vad spännande och bra måste bara läsa fortsättningen<3<3

Josefine Gustavsson

1 juni 2011 15:41

Tack Bella

 
MichelleEkluuuund

MichelleEkluuuund

1 juni 2011 17:19

såååå j*vla braa josse <3 äru nöjd nu näe jag har läst det?;D

http://mmichelleeklund.bloggplatsen.e

Josefine Gustavsson

2 juni 2011 13:12

Tack!

 

Josefine Gustavsson

4 juni 2011 20:15

Ska jag göra

 
Ingen bild

linnéa

5 juni 2011 01:08

Jätte bra novellen längtar tills nästa del :)

Josefine Gustavsson

5 juni 2011 11:57

Tack!

 
Ingen bild

jossan

13 juni 2011 22:34

jag har nu läst alla delar fram till den här och jag jag måste säga att din novell äger!!!!! skiiit bra! ;D <3

Josefine Gustavsson

13 juni 2011 22:43

Hey

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Gustavsson - 8 juli 2011 17:01

Hey<3 Jag tror inte att jag ska fortsätta skriva Justin Bieber novellen längre....Jag har typ ingen lust,och så tycker jag själv att den är riktigt dålig.Så,jag tror att nr 19 var det sista kapitlet.  ...

Av Josefine Gustavsson - 2 juli 2011 19:36

Förlåt för att jag inte har skirvit någonting.Men jag har ju varit borta.....Så jag har inte hunnit,jag har bara roat mig med min familj.Men imorgon börjar jag att fortsätta skriva som vanligt.Ha det bäst!   ...

Av Josefine Gustavsson - 25 juni 2011 19:39

Det sista kapitlet var kapitel 19 inte 18 !!!!

Av Josefine Gustavsson - 25 juni 2011 19:30

  It Can´t Be True-Kapitel 18 Förra Kapitel     -Justin?   -Mm.   -Varför tog inte ni tillbaka mig för ungefär 2 år sen?Om Jeremy hade ett riktigt jobb och du var känd.Då hade ni väl inga problem med pengar iallafall?        ...

Av Josefine Gustavsson - 14 juni 2011 14:38

                         It Can´t Be True-Kapitel 18 Förra Kapitlet De sneglade på varandra och började springa.Ingen av dem ville ju bli kallad badkruka resten av dagen.De slutade med att Felicia var snabbast i och Michelle fick bli en  badkruka...

Presentation


Josefine Guuuustavsson!!!!
Och min bieber novell =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter Justin i csi???
 Alex McCann
 Jason McCann
 Taylor McCann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards