justindbiebernovell

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

It Can´t Be True-Kapitel 13

Av Josefine Gustavsson - 24 maj 2011 21:35

                               It Can´t Be True-Kapitel 13

Förra kapitlet

Men jag har starkare än henne så hon gav upp och satte sig i baksättet bredvid Kenny.Sen startade Justin motorn och åkte ut från parkeringen.

 

  Justin och hans bil:)                                     Justin och Kenny:)




När vi kom in i stan var det kanska lugnt.Jag brukade verkligen få huvudvärk av att gå på stan,och speciellt när det är mycket folk.Justin hittade en bra lucka att parkera bilen i och vände sig sedan mot oss:

-Så,var vill ni börja? Eller,var vill du  börja Nathalie?

Nathalie log och svarade:

-Var som helst funkar för mig:

-Då bestämmer jag att vi börjar inne på den största klädaffären vi har här.sa Kenny bestämmt och flinade mot mig med hela ansiktet.

Jag suckade och tänkte att det här skulle bli en lång  dag.


                                    6 timmar senare

Efter 6 timmars shoppande kom jag på att jag bara hade ljugit om att det skulle bli en lång dag,det här var minst ett år!Jag sprang tillbaka till bilen för att jag ville komma så snabbt bort från stan som möjligt.Jag stannade och kollade bakom mig när jag kom fram till bilen och märkte att Nathalie,Justin och Kenny stirrade på mig och skrattade.Jag gjorde en ful grimas tillbaka och gjorde en gäst att Justin skulle låsa upp bilen.Han nickade som svar när han hade skrattat klart.

-Nej men,jag har tappat nycklarna! Vi måste gå tillbaka samma väg igen!sa Justin och spelade förskräckt.

Men jag varnade honom allvarligt:

-Om du verkligen hade tappat nycklarna hade du fått springa  och leta igenom hela  stan själv.

Han log som svar och tog det inte alls på allvar.Fast det var helt allvarligt!När bilen började rulla ut från parkeringen kom jag på att Justin hade ljugit,igen!

-Du sa att vi inte behövde gå på stan så länge och jag har minst tjatat 1000 gånger om att åka tillbaka.

-Ja,6 timmar är ju inte så farligt.svarade han med en självklarhet.

Men jag blev alldeles chockad.Han kunde inte tycka att 6 timmar på stan inte var länge!

-Du måste skämta.sa jag med en övertygande ton om att han faktist skämtade.

-Inte ett tugg.Fråga Kenny hur länge han och jag brukar vara på stan i normalt sätt.

Jag vände mig om och spände blicken i Kenny:

-Hur länge brukar du och den sjuka killen bredvid mig vara på stan normalt sätt?

-Ungefär en hel dag.svarade Kenny.Vi brukar åka vid 9-10 på morgonen och vara hemma vid 6-8.

Jag stirrade på honom som om han var galen.Och det var han för mig!Men Nathalie tittade avundsjukt på honom och suckade:

-Tänk om jag hade så mycket pengar så att  jag kunde shoppa så länge.sa Nathalie drömmande.Det blev en hemresa med prat om pengar.Och jag blev väldigt förvånad när jag fick veta att killen bredvid mig,också känd som Justin BIeber,tjänade 53 miljoner dollar per år!


Förlåt! Kunde inte skriva mera.Måste sova....Är kanska trött för att vi har haft en konsert med en kör som jag är med i:) Det var jättekul men nu måste jag sova! Komentera gärna vad ni tycker om novellen och så:)


Puss!:)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Gustavsson - 8 juli 2011 17:01

Hey<3 Jag tror inte att jag ska fortsätta skriva Justin Bieber novellen längre....Jag har typ ingen lust,och så tycker jag själv att den är riktigt dålig.Så,jag tror att nr 19 var det sista kapitlet.  ...

Av Josefine Gustavsson - 2 juli 2011 19:36

Förlåt för att jag inte har skirvit någonting.Men jag har ju varit borta.....Så jag har inte hunnit,jag har bara roat mig med min familj.Men imorgon börjar jag att fortsätta skriva som vanligt.Ha det bäst!   ...

Av Josefine Gustavsson - 25 juni 2011 19:39

Det sista kapitlet var kapitel 19 inte 18 !!!!

Av Josefine Gustavsson - 25 juni 2011 19:30

  It Can´t Be True-Kapitel 18 Förra Kapitel     -Justin?   -Mm.   -Varför tog inte ni tillbaka mig för ungefär 2 år sen?Om Jeremy hade ett riktigt jobb och du var känd.Då hade ni väl inga problem med pengar iallafall?        ...

Av Josefine Gustavsson - 14 juni 2011 14:38

                         It Can´t Be True-Kapitel 18 Förra Kapitlet De sneglade på varandra och började springa.Ingen av dem ville ju bli kallad badkruka resten av dagen.De slutade med att Felicia var snabbast i och Michelle fick bli en  badkruka...

Presentation


Josefine Guuuustavsson!!!!
Och min bieber novell =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter Justin i csi???
 Alex McCann
 Jason McCann
 Taylor McCann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards